Hotel sa 5 zvijezdica ili kampiranje ispod tisuću zvijezdica ?

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin
anelistar

Prijeko potreban godišnji odmor nakon čudne prve polovine godine. Pandemija, lockdown, rad od doma, potres, povratak na posao, povratak djece u vrtić i nastavak zivota pod oprezom…

Kako nam je ovo bila škola, a i još uvijek je, jer je Covid 19 i dalje prisutan, odlučili smo se na prvo auto kampiranje u životu. Dovoljno daleko od drugih, a nikad bliži prirodi, svježem zraku, nebu, moru i blagodatima koje ne cijenimo dovoljno.

Jamesa i mene zanimaju potpuno različite stvari, ali ovaj oblik ljetovanja bila je zajednička ideja i definitivno jedan od najboljih snopova zajedničkih trenutaka.

Iznajmili smo campericu @camper.hr i odlučili autokampirati u eko kampu Glavotok na otoku Krku.

Za Krk smo se odlučili jer su nam prijatelji bili na tom otoku, zbog blizine (ogranicen budzet) i zbog toga što ga James još nije vidio, a pri izboru kampa također nismo pogriješili!
Prvi izazov pred koji smo bili bačeni je: Tko će voziti?

James nema međunarodnu vozačku dozvolu, a da izbjegnemo moguće probleme ili nedaj bože prometne nezgode, jedino ispravno i moguće je bilo da kampicu vozim ja.

Kome god sam rekla da ću ja biti vozač, svi su se čudili. Uz kratke i detaljne instrukcije gospodina D, ponosnog vlasnika kamperica, probnu vožnju sam prošla i dobila dozvolu za polazak.

U pola sata nam je bio prezentiran naš apartman na 4 kotača u kojem se nalazi bračni krevet za 2 odraslih i 1 dijete, dodatan bračni krevet sa zaštitnim mrežama za djecu, kuhinja u kojoj imate sve što vam treba za pripremiti ručak, hladnjak i frizer iste veličine kakvog mi imamo doma, toalet, umivaonik i tuš kabina, hrpa ormara i pretinaca za stvari, blagovaonski stol sa 2 klupe za 3 ljudi te rotirajuće vozačevo i suvozačevo mjesto tako da cijela obitelj u slučaju lošeg vremena može uživati u pripremljenoj klopi u vašoj kampici.

Kampica ima i 2 ogledala, jedno veliko na kojem se cijela vidis i jedno manje iznad umivaonika, a naravno imate i retrovizore!

Parkirali smo kampicu na naš parking doma, stvari nismo pakirali u kofere već samo iz našeg ormara stavili u pretince kampice, također smo na isti način napunili i hladnjak 😊 Velika prednost ovog oblika smještaja i putovanja.

Isplanirala sam unaprijed večere, tako da sam naručila Batak home smrznuti program Batak pilećih ćevapa sa sirom te 3 gotova jela koja smo samo podgrijali, teriyaki chicken, juhu od rajčice i čobanac, tako da sam se minimalno umorila i uštedila vrijeme kupnjom na njihovom webshopu! Nekad je priprema pola pobjede 😊

U kamperici imate sve potrebno, jedino što trebate ponijeti sa sobom su posteljina i jastuci te pripremiti se na nezaboravno iskustvo za klince i za vas!

Vožnja kampericom je ugodna, vozili smo 90-120 km/h na autocesti ovisno o gužvi na cesti, bila je to noćna vožnja i odlučili smo prespavati na parkingu u Jadranovom, tzv. divlji parking.

Probudili smo se uz more na plaži, kraj parka za djecu, kupili u pekari doručak, popili svježe kuhanu kavu dok su se djeca kupala 20 metara od našeg smještaja 😊

Nakon kupanca uputili smo se prema našem pomno odabranom kampu na otoku Krku! Vožnja je bila zabavna i ugodna. Hanna je bila u svojoj autosjedalici i držala noge na blagavaonskom stolu i gledala Peppa pig kampiranje na tabletu dok nas je Liam ispitivao 555 pitanja do zadnje destinacije.

Došli smo u kamp i prijavili se u roku 10 minuta, pohvalila bi ljubazno osoblje koje nam je savjetovalo koju parcelu uzeti s obzirom na naše želje. Želje su bile prvi red do mora, blizina bazena, blizina trgovine i pekare, restorana te tuševa i wc-a (bez obzira na to što tuš i wc imamo u kamperici).

U kampicu stane 100 litara vode, nakon što ju potrošite, u kampu imate priključak na vodu i crijevo s kojim ju napunite,a također i mjesto gdje se otpadna voda prazni, isto kao i toaletni sadržaj 😊

Izabrali smo po meni jednu od najboljih parcela kampa u zoni MARE, a to će te vidijeti po fotkama, tik uz more, plažu, uz infinity bazen te s priključkom za struju i vodu u debelom prirodnom hladu.

Prilikom prijave dobijete mapu kampa i imate više zona (različitih cijena, najskuplja verzija za najbolje mjesto za 2 odraslih i 2 djece ispalo je 520 kn dan, meni je na prvu to zvučalo stvarno puno, ali cijena je nakon iskustva opravdana).

Parking i postava tende i namještaja za vanjsku upotrebu naše nove terase s najboljim pogledom trajala je 20 ak minuta.

Izbacili smo stol i stolice vanka, skuhali kavu, zapalili cigaretu, klinci navalili na kopanje po pijesku i šljunku, pustili mjuzu na bluetooth zvučnik i udri brigu na veselje.

Kasnije smo shvatili da nam je mjuza nepotrebna jer zvuk i miris mora je dovoljno dobra melodija i esencija pravog godišnjeg odmora. Premjestili smo se na infinity pool i uhvatili ležaljke, djeca pod kontrolom, a mi uživancija s pogledom na 50 shades of blue.

Ono što želim naglasiti su odlični komarnici na kamperici, svi prozori i vrata su bili pokriveni komarnicima koji su nas štitili od komaraca tokom noći jer smo spavali otvorenih prozora, vratili smo se u Zagreb bez ijednog uboda, naravno nisu nas štitili kad smo bili ispred kampice ili u vreći za ljuljanje tokom večeri, ali smo se posprejali i uboda nije bilo.

Ono što me većina pitalo je da li je vruće u kamperici tokom noći?

Kada ste u kampu, uvijek se nalazite pod nekim drvetom ili preko dana pod tendom kampera, autocampovi su odmah tik mora i u našem slučaju u kampu Glavotok odabrali smo parcelu koja je prvi red do mora, dakle 5 m od šuma valova! Po danu ste cijelo vrijeme na plaži, uz bazen kampa ili na svojoj parceli u debelom hladu uz morski povjetarac.

Kroz dan, na prozore smo nakvukli pokrivala (kao i u avionu) da bi kampericu zaštitilo od sunca, djeca su normalno spavala popodne u njoj, sa otvorenim krovnim prozorima s navučenim mrežicama.

Liam je drugi dan proplivao uz tatinu poduku, bit će to jedan veliki korak i uspomena na naše prvo kampiranje campericom u Glavotok kampu na otoku Krku!

Ručali smo 3 dana za redom u restoranu kampa za kojeg imamo riječi samo hvale, kad naručite rižoto sa škampima stvarno dobijete škampe,a ne kozice ili gambere i to za cijenu koja je konkurentna onoj u Zagrebu, za 68 kn! Klinci su uživali u prženim lignjama i pizzi, a James u pljukancima s plodovima mora.

Kavu smo si kuhali sami, a klinci su uživali sladoledima kafića kraj bazena. Zapravo jedino što je bilo skupo su sladoledi, tako da ako idete kampicom, napunite frizer sladoledima, isplativije je, a onda radije potrošite novac u restoranu jer u ovom kampu je stvarno super gastro ponuda.

Djecu smo za popodnevni san uspavljivali u vreći za ljuljanje koju smo objesili između dva drveta u našem privremenom dvorištu. Ljulju smo pronašli u spremištu kampice isto kao i pomoćni stolić za kavu, alat, štrik za veš i slično…Kantice i lopatice su bile glavne igračke na kampiranju, kamenčići i pijesak.

U kampu birate jednu od 4 plaža. Sve su kamene, prirodne i nimalo komercijalizirane, tako ni gužvovite jer svatko bira plažu koja mu više odgovara, tako smo bili i dovoljno udaljeni od drugih gostiju kampa poštivajući mjere opreza ovog ljeta kojeg će pamtiti cijeli svijet, summer with social distance s naglaskom na nature connection.

Ono što moram naglasiti je to da imaju i odvojenu plažu za pse, tako da su u potpunosti pet friendly kamp isto kao i naša campica!

Večeri smo provodili uz taktove gitare, grickalice i voće moje Kate.
Kratka priča o Kati ide ovako. Kata i ja smo razmijenile par rečenica kroz moj instagram profil.

Kako me je pratila kroz instagram storye, vidjela je da sam došla u kamp u kojem ona radi.

Prilikom smještaja u kamp, došla je do nas, poželjela nam dobrodošlicu škarniclom punom voća i rekla da joj je drago da smo došli baš tu, a ja sam se osjećala toplo dobrodošlom i opet pomislila pa instagram je stvarno divno mjesto prepuno divnih konekcija s random ljudima.

Nas dvije smo se zagrlile i još par puta popričale. Još uvijek u ustima imam okus zrele domaće marelice. Hvala Kate, pamtit ću tvoju dobrodošlicu, isto kao i način na koji si me pozdravila na odlasku.

Da je Hrvatska stvarno selo, dokaz je i to da me nakon Kate došla pozdraviti još jedna draga žena, Iris.

Ona me zapratila onda kada je početkom ove rusvaj godine dijelila bolničku sobu s mojom bakicom. Došla nas je pozdraviti i popile smo brzinsku kavu. Rekla mi je kako ju je baka tješila i kako imam divnu baku koja misli na sve , a najmanje na sebe. Je je, to znači da ju je Iris stvarno kroz traj kratak period upoznala, jer točno takva je moja baka, krvi bi ti svoje dala!

Večeri su prolazile u zagrljaju u dvoje u vreći za ljuljanje s pogledom na otvoreno nebo i beskonačni broj zvijezda. Zrikavci, miris mora i šum valova su samo riječi kojim bi vam volila opisati naše iskustvo.

I ne, ne bi ga mijenjala za hotel s 5 zvjezdica, a bila sam i iskusila.

Inače kamp Glavotok ima i mobilne kućice za one koji nisu za smještaj na kotačima koje su vrhunski opremljene i smještene uz more po povoljnim cijenama.

Sve skupa smo u restoranu, kafiću, pekari i trgovini u 4 dana potrošili 1000 kn, ostalo smo koristili sve što smo ponijeli u našem pokretnom smještaju.

Kamp navečer ima i zabavne aktivnosti za djecu, tako da djeca imaju priliku uživati i igrati se sa svojim vršnjacima različitih državljanstava. U ovom kampu u periodu u kojem smo mi bili pretežno smo slušali njemački, Hrvate nismo sreli, nadam se da ćemo promijeniti misljenje o kampiranju i više se bacati na odluke za ljetovanje ovog tipa.

Koliko kampica troši? Kampica je na diesel gorivo i mi smo na relaciji Zagreb-Jadranovo- Krk-Zagreb potrošili 500 kn, sasvim prihvatljivo. Kampicu prilikom preuzimanja dobijete s punim taknkom i takvu je vraćate nazad, uz naravno ispražnjenu kazetu za toalet i u stanju u kakvom ste ju preuzeli. Cijenu najma kamperice možete pogledati ovdje, a cijenu najma mjesta u kampu Glavotok možete pronaći ovdje.

Nazvala bi ovo Deluxe Robinson ljetovanjem u kojem nisam imala potrebu niti jednom se našminkati, posebno se oblačiti već samo potrebu za jednostavnim odmorom i želju za upijanjem onog što nam priroda daje.

Ovo ljetovanje je dokaz da su najjednostavnije stvari u životu i najbolje.

Spakirajte najoosnovnije, higijenske potrepštine, japanke, badić, kremu za sunčanje, ručnik, majice, hlačice i 2 haljine te uživajte u onome po što ste zapravo i došli, godišnji odmor u punom smislu riječi.

Ovim putem se želim zahvaliti ©camper.hr i @campingglavotok na 4 dana koje ćemo zauvijek pamtiti i prepričavati. Vidimo se opet !

Pošaljite upit

Koristimo kolačiće kako bismo poboljšali vaše korisničko iskustvo na našoj web stranici. Nastavkom pregleda ove web stranice, slažete se sa korištenjem kolačića.